Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Čítaj viac OK
Vy ste navštívili: > >

Casto kladene otazky

Je online platba kartou dostatočne bezpečná?

Platbu v plnom rozsahu realizuje medzinárodný poskytovateľ špecializovaný na online platby. Ak si zákazník zvolí platbu debetnou/kreditnou kartou, celý proces prebehne na stránkach danej banky, ktorá túto službu poskytuje. Prenos podlieha protokolu SSL (Secure Socket Layer) cez šifrované kanály. Tieto stránky fungujú prostredníctvom rôznych bezpečnostných modulov a desiatkok bezpečnostných filtrov. To znamená, že zadané údaje budú prijaté v chránenenom systéme. My ako príjemcovia podanej čiastky, vidíme len číslo transakcie, takže citlivé informácie sa k nám nedostanú ani omylom. On-line platba debetnou/kreditnou kartou je zabezpečená udalosť.

Späť na začiatok

Nevidel/-a som produkt naživo, ako si ho kúpiť?

Nákup cez e-shop má jednu nevýhodu, produkt pred objednaním naživo nevidíš. Preto sa snažíme zverejniť čím kvalitnejšie a detailnejšie obrázky. Upokojujúco však môže pôsobiť skutočnosť, že zákon dáva 14 dní pre spotrebiteľov na odstúpenie.

Späť na začiatok

Budem informovaný/-á o podaní zásielky?

O podaní zásielky kuriérom budeš informovaný/-á e-mailom. V každom prípade sa telefónne číslo príjemcu podá kuriérom, takže Ťa budú môcť kontaktovať pred doručením.

Späť na začiatok

Kedy obdržím zásielku, prečo tu ešte nieje?

O očakávanom príchode zásielky budeme informovať zákazníkov prostredníctvom e-mailu. V prípade, že objednaný tovar sa nedodal včas, informuj u našich kolegov. Prosíme pripraviť číslo objednávky (V hornej časti potvrdzovacieho e-mailu) a sériové číslo (ID) produktu. Môže sa stať, že Ti nemôžeme okamžite poskytnúť odpoveď, pretože i my sa musíme informovať u vyrobcu/dodávateľa. V každom prípade Ti odpovieme akonáhle budeme môcť.

Späť na začiatok

Môžem k svietidlám objednať príslušenstvo/doplnky/náhradné diela?

K veľkej časti produktov, ktoré nájdeš na navalla.sk Ti môžme zaobstarať doplnky/náhradné dieľa. V prípade, že sa produkt vypredal alebo stiahol z predaja Ti žiaľ, pravdepodobne nebudeme môcť dodať ani príslušenstvo. Ak sa budeš zaujímať o súčiastky alebo doplnky, nestačí aby sa produkt iba podobal na ten, ktorý si videl/-a na obrázku, potrebujeme od presne zadané číslo produktu určené výrobcom, ako ich uvádzame i my v našom e-shope. Po identifikácií daného produktu sa náš personál obráti na dodávateľa/výrobcu a o dostupnosti a cene Ťa bude informovať pomocou e-mailu.

Späť na začiatok

Aké práva mám na odstúpenie?

Zákon zaručuje právo na odstúpenie od zmluvy pre každého zákazníka. Viac sa o tom dozvieš kliknutím na odkaz: Informácie o právach na odstúpenie od zmluvy.

Späť na začiatok

Ako vrátiť nežiadaný produkt?

Chceš objednaný tovar vrátiť? V poriadku, máš na to právo do 14 dní. Vyplň formulár na navalla.sk a pošli ho našej zákazníckej podpore e-mailom. Prosíme, aby si posielal výhradne nepoškodené produkty, pokiaľ máš možnosť, v originálnom obale. Pokiaľ obaľ nemáš k dispozícii, použi podobnú alternatívu a krabicu vyplň starými novinami. Veľa nám pomôže, ak nám zadáš dôvod, pre ktorý si sa rozhodol vrátiť daný produkt, pomocou týchto informácií môžme zlepšíť naše služby a výber. Zadanie dôvodu odstúpenia nie je podmienkou.

Späť na začiatok

Kto platí náklady spätnej expedície?

V prípade odstúpenia od zmluvy sa expedičné poplatky vzťahujú na kupujúceho.

Späť na začiatok

Aká dlhá je záruka?

Firma Navalla prideľuje na všetky svoje produkty 1 ročnú záruku. Vo väčšine prípadov však jednotlivý výrobcovia poskytujú viacročnú záruku, ktorú my samozrejme akceptujeme a neskrátime. Záruky dlhšie ako 1 rok uvádzame v opise daných produktov.

Späť na začiatok

Čo, ak obdržím poškodený tovar?

Samozrejme sa usilujeme o to, aby sa každý produkt dostavil k objednávateľovi bez poškodenia, v 100% stave. V prípade, že sa produkt poškodí, oznám to čo najrýchlejšie nášmu tímu a tovar alebo poškodenú časť Ti vynahradíme v čo najkratšej možnej lehote bez ďalších nákladov.

Späť na začiatok

Zadal/-a som platbu bankovým prevodom, chýbajú mi detaily.

Detaily k bankovému prevodu:
Adresát: Navalla Kft
Názov banky: Tatra banka
Číslo bankového účtu: 2625854507/1100
Variabilný symbol: číslo vašej objednávky

Späť na začiatok

Viete mi zaslať katalóg?

Snažíme sa našim zákazníkom ponúknuť sortiment, ktorý je v skutočnosti k dispozícii. Kvôli tomu sa však aktuálna ponuka často mení, proste niet času vydávať katalóg, ktorý by asi nebol dlhšiu dobu aktuálny.

Späť na začiatok

Sú žiarovky k zakúpeným svietidlám pribalené?

Pokiaľ v opise produktu je uvedené, že obsahuje žiarovku, tak to znamená že výrobca pribalil žiarovku (na ktorú sa záruka nevzťahuje) ako grátis. Navalla.sk však automaticky po každom zakúpenom produkte ponúka žiarovku, ako alternatívu. Prosíme, aby si v každom prípade preveril/-a, či daná žiarovka vyhovuje tvojim očakávaniam. V prípade nejasností kontaktuj náš tím.

Späť na začiatok

Obsahuje balenie svietidiel materiál k inštalácii?

Všeobecne každé balenie obsahuje montážny materiál. Či budú v každom prípade vhodné závisí hlavne od druhu povrchu na ktorý dané svietidlo plánuješ inštalovať. Preto odporúčame v každom prípade si zavolať odborníka, ktorý bude mať pri sebe potrebné doplnky k inštalácií.

Späť na začiatok

Obsahuje balenie svietidiel inštalačný manuál?

Svietidlá v našej ponuke zvyčajne obsahujú návod na obsluhu a inštaláciu. V každom prípade však odporúčame použiť odbornú pomoc elektrikára (hlavne ak ide o niečo zložitejšie, ako stolová lampa).

Späť na začiatok

Môžem si vypýtať radu pred objednaním?

Samozrejme sme k dispozícii. Hoci uvádzame všetky potrebné informácie k produktom, ale ak by si potreboval poradiť napr. ohľadne intenzity svetla, neváhajte nás kontaktovať.

Späť na začiatok

Koľko stojí expedícia výrobkov? Ak obdržím viac balíkov, stojí ma to viac peňazí?

Expedičný poplatok za objednávku: 3,50 EUR. Ak by si si prial dodať produkty z tej istej objednávky vo viacerých častiach oddelene, expedičné poplatky nezvyšujeme, za expedíciu platíš len raz.

Späť na začiatok

Akú zásielkovú službu používate?

GLS

Späť na začiatok

Dostanem zľavu na väčšie množstvo?

V prípade väčších objednávok nás pokojne žiadaj o cenovú ponuku pomocou bodu v menu "Žiadosť o cenovú ponuku" (v hornej časti stránky). Pri väčšej hodnote nákupného košíka sa taktiež objaví kolónka "Žiadosť o cenovú ponuku" pomocou ktorej môžeš poslať obsah košíka nášmu zákazníckemu servisu.

Späť na začiatok

Máte outlet alebo akcie?

Kliknutím na nasledujúci odkaz sa Ti zobrazia aktuálne akcie. Ponuka outlet . Sú to čisto nové produkty, bez poškodenia na obale a pod. Dôvodom zlacnenia je väčšie množstvo skladom, alebo akcia zadaná priamo od výrobcu (akcia môže byť časovo obmedzená, alebo do vypredania zásob).

Späť na začiatok